بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جعفری: مخالفان مثل مگس روی مرغ هستند/قلعه‌نویی ما را ضایع کرد

وی افزود: هر تیم می‌تواند 20 بازیکن بزرگسال داشته باشد. من این بازیکنان را دارم نمی‌توانم بیشتر از این داشته باشم. هم اکنون به چیزی محاکمه می‌شوم که اتفاق نیفتاده است. بومی‌گرایی کردیم، زیرساخت‌ها را تقویت کردیم و مسائل دیگر را مورد بازسازی قرار دادیم مطمئن هم باشید در نیم فصل دوم بهتر نتیجه می‌گیریم اما من را قصاص قبل از جنایت می‌کنند.
جعفری گفت: از ابتدا به تیمم اعتقاد داشتم. از کیفیت تیمم دفاع می‌کنم اما کسانی مرا زدند که می‌خواستند خود را مطرح کنند. من تصمیم گرفتم با استعفای خود چهره مخالفان را نشان دهم. آنها همانند مگسی روی مرغ‌ها می‌نشیند. می‌خواستم با استعفای خود پشت پرده این مسائل را آشکار کنم. نه کیسه‌ای دوختم و نه مسئله‌ای داشتم که اگر این گونه بود استعفا نمی‌دادم.
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: یک مقدار زیبایی‌ها را هم بگویند. نمی‌دانم دنبال چه هستند. من به صورت جدی استعفا دادم تا چهره نفاق افراد مشخص شود. همین الان هم با انگشت می توانم نشانشان دهم که به ناحق جلوی تراکتورسازی را گرفتند.وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به 150 کار دارد، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم اولین بازی خود را در آسیا انجام دهیم باید 150 اقدام انجام دهیم. شوخی نیست وحشتناک است. باید به صورت تخصصی کار کنیم هر کسی هم در این زمینه کم کاری کند اسم او را خواهم گفت.

جعفری با اشاره به زمان سرمربیگری امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: در ابتدا قلعه‌نویی قرار بود با تراکتورسازی امسال هم کار کند اما به گونه‌ای ما را ضایع کرد. من اعتماد به تیم داشتم و معتقد بودم موفقیت تیم به مربی نیست بلکه مردم هستند که هر تیمی را می‌توانند بالا بکشند. هم اکنون سه امتیاز با صدر جدول اختلاف داریم. سال گذشته با قلعه‌نویی به یاسوج باختیم. این است که می‌گویم مردم تیم را بالا می‌کشد. تیم ما شایسته قهرمانی است.
وی با اشاره به اینکه در مدت فعالیت خود اشتباهاتی هم داشت،‌ گفت: ما برخی از بازیکنان خارجی را گرفتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در وضعیتی که دلار گران است، دست گذاشتن روی بازیکنان خارجی وحشتناک است. اما جریان‌هایی هم وجود داشت که در صدد تخریب ما بود.
جعفری عنوان کرد: گفتند که در فضای مجازی خیلی انتقادها علیه من وجود دارد. حال جالب اینجاست که فضای مجازی منظورشان دو سایتی بود که در تبریز وجود داشت و هیچ خواننده‌ای هم نداشت. اما همین موضوع را بزرگ کردند و شدیدا علیه من حمله کردند. این کار سایت‌های مغرضی بود که با هدف خاصی این کار را دنبال می‌کردند.
وی افزود: استعفایم جدی بود و به هیئت مدیره هم گفتم اگر شرایط مهیا نباشد کار نمی‌کنم. اگر می‌خواهند مرا زمین بزنند نمی‌توانم به فعالیت خود ادامه دهم. جمشیدیان که حمایت‌های جانانه او همواره دنبال من است اعلام کرد که با قدرت بمانم و من هم تصمیم گرفتم دو برابر انرژی خودم را صرف کنم. اما درخواست کردم انتقادهای مرا عملی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 10 / 1391برچسب:باشگاه تراکتورسازی,امیر قلعه نویی,هواداران آذری زبان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com